ЗРОБІТЬ булера вашим особистим помічником на один день, надайте цій ролі важливості і в той самий час поясніть, що це є велика відповідальність. Протягом дня доручайте дитині різні завдання (навіть такі, що змусять дитину взаємодіяти зі своєю «жертвою»). При цьому обов’язково навчайте дитину чомусь новому, спілкуйтеся з нею, пояснюйте й діліться думками.
ЗАПРОПОНУЙТЕ дітям зіграти у «вгадай емоцію». При цьому емоції будете пропонувати ви, а діти намагатимуться або показати їх без слів, або, навпаки, передати через інтонацію.
РОЗІГРАЙТЕ ситуації булінгу (і протидії йому) за допомогою лялькового театру, де булер і його жертва на якийсь з моментів можуть «помінятися місцями». Важливо, щоб при цьому не принижувалась гідність жодної зі сторін.
ОБЛАШТУЙТЕ, за можливості, у класі «живий куточок», де буде мешкати тварина, яка потребуватиме догляду. У певні дні місяця таким доглядачем ставатиме булер.
НАДІЛЯЙТЕбулера ролями, що розвиватимуть його соціальні навички. Нехай він стане лідером групи, яка має запропонувати 7 способів, як вивчити уроки швидше, або «молодшим вчителем», який має навчити свого однокласника (або групу дітей) чомусь, у чому сам успішний.
ДАВАЙТЕможливість дитині задовольнити потребу в залежності та піклуванні, навчайте її інструментам безпечного та цивілізованого задоволення потреб у перемогах.
Коментарi